Aldanidar

Forum PBF na podstawie Forgotten Realms

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Nowe extra forum na podstawie Forgotten Realms! GG Admina - 9802024 FORUM ZOSTAŁO OTWARTE!!

#1 2008-08-07 16:39:18

Drizzt

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 185
Punktów :   

Wojownik

Wojownik

Wojownik to typowa i podstawowa klasa zbrojnych. Dobry wojownik zna się na każdym rodzaju broni, mniej lub gorzej. Po latach spędzonych na podróżach i zdobywaniu doświadczenia, może on opanować sposób walki wybrana bronią, do stopnia wyższego niż możliwy jest dla innych klas, co czyni go mistrzem w danej specjalizacji. Wojownicy są często spotykani, czy to na polu bitwy, czy w czasie walki z potworami lub zwykłymi bandytami. Cechy dobrego wojownika to sprawność fizyczna, dobre zdrowie i przede wszystkim tężyzna fizyczna, czyli siła.

Zalety:

Zaawansowana specjalizacja

Wady:

Brak

Berserker

Berserker jest bardzo groźną i agresywną odmiana zwykłego wojownika. Często są to brutalni barbarzyńcy o wielkiej sile, którzy najpierw biją, a potem rozmawiają. Rzadziej natomiast, wojownicy, którzy poprzez świadomy wybór i lata treningu doszli do tego stopnia zaawansowania bojowego. Każdy Berserker czerpie siłę bojową, uwalniając zwierzęcą naturę tkwiącą w każdym człowieku. Daje im to możliwość wprowadzenia się podczas walki w stan bojowy, zwany Szałem. Berserk staje się wtedy machiną do zabijania, której umiejętności ofensywne rosną, kosztem umiejętności defensywnych. Wojownik rzuca się po prostu w wir zaciekłej walki nie zważając na odniesione rany i niebezpieczeństwo.

Zalety:

1. Raz dziennie na 4 poziomy może skorzystać z umiejętności "szał". Stan ten trwa przez 3 posty.
2. W czasie trwania szału otrzymuje +2 do siły
3. W czasie trwania szału odporny jest na zaklęcia uroków, unieruchomienia, strachu, uwięzienia, ogłuszenia oraz snu.

Wady:

1. Po skończeniu szału jest wyczerpany. W tym stanie otrzymuje -2 do siły
2. Nie może specjalizować się w broniach dystansowych

Zabójca Magów

Ten wojownik został specjalnie wyszkolony, aby moc stawiać zbrojny opór wszelkiej maści magom i czarownikom. Jest on dla nich tym bardziej groźny, iż posiada wrodzone umiejętności pozwalające mu oprzeć się nawet najsilniejszym zaklęciom. Odporności te rosną z upływem czasu i rozwojem wojownika. Poza tym dodatkowe szkolenia nauczyły go zadawać magom ciosy, które mają szczególnie uniemożliwić im rzucanie jakichkolwiek czarów. Toteż z każdym uderzeniem istnieje dodatkowa szansa na przerwanie rzucanego właśnie zaklęcia.

Zalety:

1. Za każdym razem kiedy Zabójca magów trafi maga kiedy ten rzuca zaklęcie,zaklęcie zostaje przerwane.
2. Odporność na magie 1,2 i 3 poziomu

Wady:

1. Nie może posługiwać się żadnymi magicznymi przedmiotami, z wyjątkiem mieczy i zbroi

Kensai

Znany także jako "Święty Miecza". Jest to bardzo szczególna klasa postaci, nastawiona na walkę jeden na jednego. Kensai przez całe życie doskonali swe umiejętności walki wybranym orężem. Perfekcyjnie wyszkolonemu Kensai, prawie nikt nie jest w stanie sprostać w walce w pojedynkę. Ważną cechą tego wojownika jest zręczność, pozwalająca mu walczyć z niesamowitą szybkością i co najważniejsze precyzją. Jego ciosy rzadko chybiają celu i są zabójcze. Kensai są przyzwyczajeni do walki bez obciążenia, toteż nie noszą zbroi ani innych pancerzy. Posiadają za to specjalną zdolność władania delikatną energią „ki”. Pozwala ona temu wojownikowi walczyć przez pewien czas z jeszcze większą precyzją, co owocuje następującymi po sobie krytycznymi uderzeniami.

Zalety:

Możliwość użycia raz dziennie na 4 poziomy zdolności "kai" (zaczynając od 1 poziomu z możliwością jednego użycia) Zdolność ta trwa 2 posty i powoduje, że wszystkie ataki zadają ogromne obrażenia.Słabszy potwór będzie na skraju śmierci

Wady:

1. Nie może używać broni dystansowych
2. Nie może używać zbroi
3. Nie może używać rękawic ani bransolet

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl