Aldanidar

Forum PBF na podstawie Forgotten Realms

Ogłoszenie

Nowe extra forum na podstawie Forgotten Realms! GG Admina - 9802024 FORUM ZOSTAŁO OTWARTE!!

#1 2008-08-07 18:55:34

Drizzt

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 185
Punktów :   

Łowca

Łowca

Łowcy są myśliwymi, którzy często mieszkają w chatach leśnych. Są wytrawnymi tropicielami, posiadają ogromną wiedzę dotyczącą polowań i oprawiania dzikiej zwierzyny, a także znają się na rożnych typach broni. Chętnie służą pomocą wędrowcom zagubionym na swych szlakach lub pomagają uczciwym rolnikom i wieśniakom uporać się z jakimś zwierzem, czy to wilkiem zakradającym się do stadniny konnej albo bydła, czy lisem duszącym kury i gęsi oraz wykradającym jajka z kurnika.

Zalety:
Krycie się oraz zauroczenie ssaków. Na dziewiątym poziomie, łowcy zdobywają umiejętność rzucania zaklęć kapłanów.

poziom postaci/ilość znanych zaklęć na danym poziomie czarów
       
9 poziom - możliwość wybrania 1 czaru kapłańskiego z 1 poziomu
12 poziom - możliwość wybrania 2 czarów kapłańskich z 1 poziomu
15 poziom - możliwość wybrania 1 czaru kapłańskiego z 2 poziomu
18 poziom - możliwość wybrania 1 czaru kapłańskiego z 3 poziomu
21 poziom - możliwość wybrania 1 czaru kapłańskiego z 1 i 2 poziomu
24 poziom - możliwość wybrania 1 czaru kapłańskiego z 3 poziomu
       

Wady:

Tylko elfy lub ludzie o dobrym charakterze.

Łucznik

Łucznicy są wytrawnymi, a nawet idealnymi strzelcami. Zdolni są wykonywać celne strzały nawet z dużych odległości do celów, z którymi normalni wojownicy lub łowcy, mieliby nie lada problemy. Treningi, którym poświęcali się łucznicy, sprawiły, ze przyzwyczaili się do walki bez zbroi, krępującej ruchy. Poświecili się także walce na dystans do tego stopnia, że nie mogą posługiwać się jakimikolwiek broniami ręcznymi, służącymi do walki w zwarciu.


Zalety:

2. Co 4 poziomy doświadczenia zyskuje zdolność wykorzystania raz dziennie specjalnego strzału. Kiedy uaktywni tą zdolność, każdy strzał oddany w ciągu następnych 10 sekund będzie miał następujące właściwości (wg poziomu łucznika):
a) 4 poziom: -1 do siły celu
b) 8 poziom: 0% odporności na magie celu
c) 12 poziom: można zabić jednego potwora poziomu goblina na walkę
d) 16 poziom: można zabić dowolnego potwora nieodpornego na magie

Wady:

1. Łucznik nigdy nie może specjalizować się w walce wręcz
2. Łucznik nigdy nie może nosić żadnej zbroi

Skrytobójca

Skrytobójca to połączenie łowcy z łotrzykiem, który ukierunkował swe zdolności na skrytobójstwo oraz kamuflaż. Jak sama nazwa wskazuje, łowca ten zna się bezbłędnie na tropieniu przeróżnych istot. I nie chodzi tu tylko o zwierzynę. Tropiciele często znajdują prace jako szpiedzy czy informatorzy. Potrafią przystosować się do każdego rodzaju terenu, toteż nie jest dla nich trudnym wykonywanie swego fachu w samym środku puszczy, czy też pośród zgiełku i uliczek miejskich. Jest to dosyć wszechstronna postać, gdyż zna tajniki, poruszania się ze zwinnością kota, ukrywaniu się pośród cieni, a nawet sztyletowaniu. Poza tym może poznać także niektóre sztuki magiczne. Ze względu na umiejętności ukrywania się, skradania oraz ewentualnej ucieczki, nie może nosić ciężkich zbrój.

Zalety:

1. Krycie się jak u złodzieja
2. Może sztyletować zadając mniejsze obrażenia niż złodzieje (poziomu 1-8: x1, poziomy 9-16: x2, poziomy 17+: x3)
3. Od 12 poziomu ma dostęp do trzech zaklęć magów.Może je rzucać 3 razy dziennie dziennie. Są to: Przyśpieszenie ruchów, Ochrona przed zwykłymi pociskami, oraz Mniejsze odbicie czaru

Wady:

1. Nie może używać lepszego pancerza niż skórzana ćwiekowana zbroja

Władca Zwierząt

Władca zwierząt to typowy obieżyświat. Jest stale w podroży. Stroni od cywilizowanych terenów i wchodzi tam jedynie, jeśli jest to dla niego konieczne. Spokój znajduje w naturze, a jego przyjaciółmi i towarzyszami są zwierzęta. Posiada nadnaturalną umiejętność komunikowania się z nimi poprzez telepatię. Łatwo przychodzi mu oswoić nawet najdzikszą zwierzynę, sprawiając że szczerzący przed momentem kły wilk, stanie w jego obronie, do najbardziej zażartej walki. Władca zwierząt posiada także pewne zdolności w zakresie krycia się. Zna także zaklęcia umożliwiające przyzywanie do pomocy przyjaciół natury – zwierzęta, które będą mu podlegle i posłuszne. Łowca ten nie może używać żadnych metalowych broni.

Zalety:

1. 5 razy dziennie może przywołać zwierze: niedźwiedzia,wilka lub wiewiórkę

Wady:

1. Nie może posługiwać się bronią metalową (np. mieczem, halabardą, młotem, czy morgenszternami)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plWicie wakacje www.zoomaniak.pl